Update Coronavirus - muZIEum tijdelijk gesloten

Update: woensdag 1 april 2020 - 11.00 uur

In lijn met het beleid en de maatregelen van het RIVM zijn wij gesloten t/m dinsdag 28 april 2020. De veiligheid van jou als bezoeker en onze medewerkers staat te allen tijde voorop. Mocht de situatie veranderen, dan blijven wij het beleid van het RIVM volgen.

Heb je vragen dan kan je altijd contact opnemen door te mailen naar info@muzieum.nl.

We hopen je snel weer te ZIEn!

Bekijk de website van het RIVM voor de meest actuele informatie.

Veelgestelde vragen bezoekers

1. Is het muZIEum open?
In lijn met het landelijke beleid met betrekking tot het coronavirus sluit het muZIEum zijn deuren voor het publiek t/m dinsdag 28 april 2020.

2. Wanneer gaat het muZIEum weer open?
Vooralsnog geldt het landelijke beleid dat het muZIEum gesloten is t/m dinsdag 28 april 2020. Mocht dit tussentijds veranderen, dan passen wij ons hierop aan.

3. Krijg ik voor een geboekte reservering (13 maart t/m 28 april 2020) geld terug?
Natuurlijk hadden wij liever geZIEn dat je geboekte beleving door kan gaan, maar de veiligheid van jou als bezoeker en onze medewerkers staat voorop. Heb je een beleving geboekt in de periode 13 maart t/m 28 april 2020? Dan ontvang je van ons automatisch een voucher met een tegoed ter waarde van jouw boeking. Deze voucher kan je gebruiken op het moment dat wij weer bezoekers mogen verwelkomen.

Het betekent erg veel voor ons als je jouw bezoek verplaatst. Het muZIEum houdt voor 80% haar eigen broek op, de overige 20% komt binnen via donaties. Nu wij geen bezoekers mogen ontvangen lopen wij het grootste deel van onze inkomsten mis. Wanneer jij jouw bezoek verplaats draag je bij aan onze toekomst, onze belangrijkste missie: werkgelegenheid creëren voor blinden en slechtzienden en heb jij alvast een leuk uitje in het vooruitZICHT.

4. Ik heb een entreeticket gekocht via een travel agent of reseller. Krijg ik bij annulering geld terug?
Mocht je via een reseller hebben geboekt, kun je contact opnemen met reserveringen@muzieum.nl daar kan je jouw boeking verplaatsen naar een andere dag.

5. We hebben een schoolbezoek/groepsbezoek geboekt en willen dit annuleren. Krijgen we ons geld terug?
Alle schoolboekingen/groepsbezoekingen zijn t/m dinsdag 28 april 2020 geannuleerd. Scholen/bedrijven worden spoedig door de afdeling reserveringen geïnformeerd over wat dit voor hen betekent. In samenspraak wordt jouw boeking verplaatst naar een andere dag.

Vragen over je reservering
Het muZIEum doet er alles aan om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Voor vragen over je geplande bezoek, kun je een e-mail sturen naar reserveringen@muzieum.nl.